Pagina's

maandag 12 november 2012

creatief met haar (2)

Zo, nu weer eens even wat foto'tjes van de kapsels die ik zo nu en dan creëer. We zijn wel weer toe aan een vrolijke noot, of niet dan?

zomaar een uitprobeersel, dat worden vaak de leukste kapsels!

proefkapsel voor gala van één van de meiden

nóg een proefkapsel
zeemeermin vlecht, van twee staartjes die aan elkaar gevlochten worden

achteraanzicht, zie volgende foto

zijkant, gewoon weer eens wat anders dan saaie staarten..

dit is leuk joh om te doen, maar je hebt wel hulp handen nodig

even een variant op normaal invlechten

en nog een variant

dit is mijn dochters favoriete kapsel

lijkt heel ingewikkeld, is zó simpel

nog een weef-kapsel waar je extra handen bij nodig hebt..

mijn inspiratie haal ik van deze blog: hairstyles for girls



6 opmerkingen:

  1. Onvoorstelbaar goed gedaan.
    Ben je kapster, ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor, ben een gewone huismoeder, maar heb wel veel kunnen oefenen, met jongere zusjes en 4 dochters. Oefening baart kunst.
      Dank je wel voor het compliment.

      Verwijderen
  2. Super... dat lievelingskapsel van je dochter vind ik het mooiste maar al dat andere werk mag er ook wezen.... 4 meiden en nog eens vriendinnen. Niet gek voor een 'vlechtende'moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Mijn dochter piept al zo ongeveer als ik naar haar haren kíjk... Dus haren doen is geen pretje, doe af en toe 'ns een invlecht, maar verder hup, een elastiekje erin :) Vind het bij mezelf wel leuk om te doen (soms, neem er meestal geen tijd voor...).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wat ben je creatief met haar haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!